2015. július 28., kedd

15.fejezet

Hello kedves olvasó társaság!
Sajnálom, mostanában nem voltak részek, mert táborban voltam, és az unalmas részeknek is annyi, ígérem, mert a következő rész, ami péntek, szombat felé várható, felkavarja az álló vizet. Elég rendesen. Remélem azért tetszettek az eddigi részek, kössétek fel a gatyátok, nem sokára beindul a buli.


Egy pillanat alatt elveszíthetlek


Fél kettő felé sétáltunk a főút környékén, amikor ott haladtunk el, ahol a piercinget csináltattam. Drága jó barátom a „műhelye” előtt bagózott, és már messziről kiszúrt.
-Hello kiscsajszi!- vigyorog, majd elpöcköli a cigijét.
-Dan, szia!- ölelem meg.
Nem szólt semmit, csak miután elengedtem, akkor mérte végig a fiút akivel jöttem.
-Csak nem a legszerencsésebb férfi a világon?- néz rám.
-Nem, nem a barátom. Vagyis de igen, csak nem úgy. Dan, ő itt Thomas.- mutatom be őket egymásnak.- Thomas, ő itt Dan, egy nagyon régi barátom.
Kezet fogtak.
-És mikor jössz tetkót csináltatni?
-Nem tudom. Ahova akartam is, annak a helynek vége.- sóhajtok.
-Te jó ég, mit csináltál?- nézi meg a hegem, de szinte azonnal a hátam mögé is dugom.
-Semmit.
-Tamara! Ismerlek! Ugye nem bántod magad?
-Nem, dehogy.. Csak baleset volt.
-Nagyon ajánlom, különben kikapsz!
-Bocsi bátyus.- nyomok egy puszit az arcára.
Tom arca kifürkészhetetlen volt. De láttam rajta hogy nem tetszik neki a helyzet. Csöppnyi féltékenységet véltem a szemeiben, és bár nem direkt csináltam, mégis tetszett.
-És te Thomas? Tetoválás? PC?
-Nem, köszi.
-Csak nem félsz? Csak kicsit fáj!- csipkelődik a srác.
-Danny!- szólok rá.- Hagyd már.
-Elnézést kérek, hercegnő.- vigyorog rám.
Csak megforgattam a szemeim.
-Nekünk most mennünk kell. Örülök hogy láttalak.- ölelem meg még utoljára.
-Én is örültem. De ígérd meg hogy nem sokára eljössz!
-Kicsit összeszedem magam és eljövök csináltatni.- ígérem.- Szia!
-Csumi.- megy vissza a boltjába.
Némán lépkedtünk tovább. Dontson nem akart megszólalni. De még az érzelmeket is eltűntette az arcáról, teljesen fa pofával bámult előre és a zsebébe mélyesztette a kezeit. A vállammal kicsit meglöktem a karját, de még erre sem figyelt. Hát jó, nem erőltetem. Majd elmondja mi a baja..

Egy parkon haladtunk át, amikor már nem bírtam tovább. Ugyanis létezik olyanom hogy bűntudat..
-Tom, mi a baj?
-Semmi.
-Ne mondd már! 20 perce meg se szólaltál!
-Nincs mit mondanom.
Elkaptam a karját és megállítottam, úgy, hogy velem szembe álljon.
-Kérlek áruld el mi a baj!
-Igazán szeretnéd tudni?- vonja fel a szemöldökét.
Bólintottam.
-Az hogy ez a Dan bármelyik pillanatban elvehet tőlem!
Meglepődtem és csak nagyokat pislogtam.
-Ha ő azt kérné hogy költözz hozzá, te simán bele mennél, mert úgy tekintesz rá mint a bátyádra.
-Nem mondanék rá igent.
-Miért?
-Mert akkor eltűnnél az életemből. És azt sem tudnám hogy búcsúzzak el tőled.. Lehetetlen.
Elmosolyodott és magához ölelt.
-Azt akarom hogy te vigyázz rám.- suttogom.
Még jobban magához szorított, akárcsak én őt magamhoz. Az előbbieket komolyan mondtam. Elképzelésem sincs..



Otthon kicsit fáradtan rúgtam le magamról a cipőm, egész nap sétáltunk, fájnak a lábaim. Lerogytam a kanapéra és hátra döntöttem a fejem a támlájára úgy, hogy a plafont bámultam. Dontsont még ezek után se lehetett lelőni, már a konyhában volt és a vacsorán agyalt.
-Szerinted mit csináljunk?
-Süssünk pizzát. Van egy nagyon finom szósz receptem, még anyukám tanította.- szedem össze minden erőm, és én is a konyhába megyek.
Előszedtünk minden hozzávalót, minden tálat, és amíg ő a feltéten dolgozott, én megcsináltam a tésztát. Mivel elég meleg van, ezért hamar megkelt, és kiborítottam a deszkára. Leválasztott egy darabot belőle és forgatni meg dobálni kezdte.
-Biztos hogy jó ötlet ez?- kérdezem kételkedve.
-Így csinálják a profik is!- dobja fel a magasba.
-És te profi vagy?
-Csak figyeld.- vigyorog.
Tény és való hogy ügyesen dobálta, és hogy lássa az arcom amikor ezt beismerem rám nézett. Ez elég volt ahhoz hogy a tészta a padlón kössön.
-Ahha. Tényleg, egyszerűen mesteri!- dicsérem a szemem forgatva.
-Ez direkt volt.- bólint.
-Jobb lesz ha én csinálom.- állok oda a pulthoz és neki látok.
Rövidesen karjai a derekamra fonódtak, és szembe fordított magával.
-Majd én megcsinálom!- erősködik.
Nevetve túrtam bele a lisztes kezemmel a hajába és a szemeibe néztem:
-Nem. Te majd a feltéteket rakod rá.
Felvonta az egyik szemöldökét, mérlegelte hogy melyik a jobb. Végül bólintott. Gyorsan befejeztem a maradék tészta kinyújtását, és átadtam neki a helyet. Megmostam a kezeim és felültem mellé a pultra. Megkente őket szósszal, majd rám nézett.
-Miket rakjak rá?
-Rád bízom.
-Akkor meglepetés.- mosolyog.
Csak néztem ahogy elmerül eme „fárasztó” munkába, és döbbenten vettem észre hogy még e közben is úgy koncentrál, hogy össze ráncolja a homlokát. Ilyenkor pedig a szemüvege picit mindig lejjebb csúszik. Berakta a tepsiket a sütőbe, majd rám nézett. Megtapsoltam, mire meghajolt előttem.
-Dicséretes munka volt! Büszke vagyok rád.
-Majd amikor megkóstolod.. El is olvadsz, olyan finom lesz!- fényezi magát.
-Te csináltad, úgyhogy biztos fantasztikus lesz.- hagyom rá.
Felugrott mellém a konyhapultra, majd egyik ujjával bele nyúlt a lisztbe és az orromra kente.
-Nyaaa!- mosolygok.
-Úgy láttam lekopott a púdered.- vigyorog.
-Bekaphatod!- bokszolok a karjába.
-Na gyere..- nevet.
-Dilis!- nézek rá.
Ő is felém fordult és mélyen a szemembe nézett. A mosoly az arcára ragadt, de nem bántam, mert ilyenkor a legaranyosabb. Megigazítottam a szemüvegét, majd ahogy a keretet elengedtem, végig simítottam borostás arcát.
-Holnap mivel dolgozol.. Arra gondoltam hogy haza megyek egy kicsit.- dobom fel az ötletem, amit ő persze nem fogadott nagy lelkesedéssel.
-Minek?
-Nem tudom. Rég voltam már ott.
-Tudod mi a véleményem.
-Tudom.
-Mindig olyat akarsz tenni amiből csak bajod lehet.
-Mégis mi bajom lehet abból ha egy kicsit haza megyek?
-Akármi. Ott lesz Tyler. Vagy hagyott ott neked valami csapdát. Esetleg rád küldi az embereit ha egyedül vagy.
-Kicsit sok sci-fit nézel!- nevetek.
-Lehet.- von vállat mosolyogva.
-Rendben. De ha te ettől nyugodtabb vagy, akkor itthon maradok.
-Menj el nyugodtan.,
-Ígérem vigyázok magamra!- fordítom felém az arcát és mélyen a szemeibe nézek.
Nem szólt semmit csak magához ölelt és a hajamba puszilt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése