2016. január 3., vasárnap

A második díjam

Sziasztoook:)


Őszintén szólva, majdnem elsiklottam a második díjam felett, ugyanis akitől kaptam, nem jelezett számomra, így egy napot késik a megköszönésem. De hát jobb később mint soha. Szóval nagyon szépen köszönöm Babu Miriel, akinek a blogja Célkeresztben címet visel. Sajnos nem vagyok a technika ördöge, szóval a link megjelenítés nem igazán megy, de itt az URL címe: http://celkeresztben-villains.blogspot.hu

Na nézzük a szabályokat:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
Szerintem ez meg volt, de egyszerűen szavakba se tudom foglalni mennyire jól esik! ♥ Thank you so much!

2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
Megtörtént, mivel összesen csak hét rész van fenn, és nem kellett sokat olvasnom. Lustaság félegészség.

3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
Hát, nem tudom meg lesz e a 12, de megpróbálom. Nos hát akkor:
-Ötletes
-Kidolgozott
-A blog címe célkeresztben
-Több féle műfajt is érint, és ettől élvezhető
-Remek designje van
-Kicsit sem hétköznapi nevűek a szereplők, legalábbis számomra
-Nagyon tetszik a borítója ha könyv lenne
-Sok benne a fegyver és akció
-A humor sem hiányzik belőle
Nagyjából ennyi lenne. Sajnos csak 9 lett, de nem jut eszembe semmi más.

4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
Hű, ebből már biztos meg lesz a 12. Na lássunk hozzá.
-Eredetileg, csak egy kép indította el a történetet, de elég sok Teen Wolf  giffel tűzdelem a részeket, szóval ha az érdek úgy diktálja, néha azt mondom hogy Teen Wolf fanfiction.
-Ha TW fanfiction lenne, a szereplőket így lehetne beazonosítani: Thomas Dylan O'Brien, Tamara Holland Roden, Brandon Colton Haynes, Will Tyler Posey, és Tyler személyét meg nem döntöttem el. Ő csak belekeveredett az American Horror Story-ból. Ja, és még el kell mondanom: ki nem állhatom Staliát. Én mindig is Stydia shipper voltam, és az is maradok ♥
-Elég akciódúsak a mostani részek, és valakinek tervezem már egy ideje a halálát, de sose tudom eldönteni kié lenne jobb. Szóval remélem senki sem nyír ki a végeredmény miatt..
-Két évadot szeretnék, és már gondolkozok mi legyen benne, bár még azt sem tudom ezt hogy fejezem be.
-Körülbelül 20 rész van hátra a befejezésig.
-Új design várható, mert szörnyen béna vagyok ebben, szóval keresek valakit aki szebbé tudná tenni.
- Már két trailer is van a blogomhoz.
-Szeretek saját készítésű gif-eket csinálni, mert kevés olyan van, ami illene a történethez, de így jobb hogy én tervezem őket, az adott részhez.
-Eddig még sosem volt ötlethiányom, bár van hogy napokig nem írok word-be, de az csak azért van, mert fontos résznél járok, és érnie kell bennem a dolgoknak, hogy a lehető legjobban sikerüljön megörökítenem.
-Ha lehetne az elejét teljesen átírnám, mert így visszagondolva: borzasztó! Semmit sem részleteztem, el van laposodva, és erőtlen az egész. Szóval nem is értem hogy bír kitartani legalább a 10. fejezetig az az olvasó, aki még csak most kezdi. De minden hálám és tiszteletem az övé! ♥ Talán egyszer átjavítom..
-Sok kérdés merül fel bennem, mi legyen Thomas és Tamara jövője. Gondolom nem okozok azzal nagy meglepetést, ha azt mondom: terveztem nekik babát, valamilyen úton módon. Sőt, házasságot is. Sőt, azt is hogy egyikőjük meghal. De még nem tudom mi lesz. Hisz ezen múlik a 2. évad..
-És utoljára egy vallomás: kb az elmúlt.. 10-15 fejezetben kurvára elfelejtettem hogy eredetileg Dr. Dontson szemüveges.. Szóval eddig kontaktlencséje volt. Nem, nem én felejtettem ám el.. Csak elfelejtettem szólni.. :'D Mindenesetre a főszereplőt is megleptem vele..

5. Válaszolj, a 12 kérdésre!
1. Olvasol más blogokat?
Hát.. Van pár, ami eléggé megfogott, szóval mondhatni, igen:)
2. Ha igen, szoktál kommentelni?
Nem. Nagyon ritkán. Ha olyan véleményem van, akkor inkább felveszem vele a kapcsolatot.
3. Olvastad a díj előtt a blogomat?
Nem. De örülök hogy rátaláltam, talán benézek még:D
4. Mi vezetett a blogok világába?
A fantáziám. Vagy nem tudom hogy fejezzem ki. Épp hogy felsős lettem, aminek már lassan.. 5 éve.. Szóval felsős koromban kezdtem füzetekben. Így visszaolvasva borzalmasak. De mivel olyan korán kezdtem, mára már eléggé tág a szó-, és kifejezőtáram. Blogot sose mertem nyitni, mert eddig nem olyan témáim voltak, ami megállta volna a helyét nyilvánosan. Régen csak együttesekről szőtt álmaimról firkáltam. De igazából ez az első mindenkitől független történetem, és büszke is vagyok rá.
5. Mi a kedvenc témád, amiben írsz?
Huh, na várjunk csak.. Szeretem a romantikusabb részeket, mert így élhetek meg a szereplőkön olyan talán már túl nyálas pillanatokat, amiket a való életben nem. :'D Poén. De amúgy szeretem az akciódús részeket is, de azok csak valami ütős zene mellett születnek.
6. Mi van legnagyobb hatással az írásaidra?
Ez egy remek kérdés. Nem tudom. Nyilván az akkor érzett érzések, és gondolatok befolyásolnak, vagy épp az, mi volt aznap velem mielőtt leültem írni. Sokszor inkább csak menekülök a blogolásba, szóval sokszor írom azt, ahogy élni szeretnék. Vagy amit szeretnék hogy megtörténjen velem. Legalábbis hasonlóan. Most pl elég érzelgős hangulatomba vagyok, szóval erről ne is beszéljünk tovább, mert még a végén túl kiadom a magánéletem.. xD
7. Ismerőseid/családod hogy állnak hozzá, hogy blogolsz?
A családban tudják hogy írok, de nem kifejezetten érdekli őket hogy mit, bár ha valamit elérek vele, akkor büszkék rám, és szívesen dicsekednek is velem, ami számomra kínos. A barátaim meg.. Nekik félek a legjobban bemutatni az új részeket. És jól esnek a véleményeik, de mégiscsak ők állnak hozzám a legközelebb, és van bennük nyilván egy kis elfogultság. De állításuk szerint imádják ahogy írok.
8. Van kedvenc blogod? Ha igen, melyik?
Nem szokásom kifejezetten blogokat olvasni, de az Érted bolondulok nagyon elnyerte a tetszésem.
9. Hol írsz legszívesebben?
Az ágyamban a meleg takaró alatt, egy bögre tea mellett. Imádom. De persze napközben sem bírom ki, szóval van egy füzetecském, ami suliba használok írás céljára. Ha bepörög az unalomtól a fantáziám, még a tanár se tud megzavarni. Pedig néha lehet figyelnem kéne..
10. Hogyan állsz hozzá, ha kapsz egy negatív kommentet?
Nem sokat kaptam még, amit őszintén megvallva, sajnálok. Kaphatnék pár olyat is amiben lehordanak mindennek, mert imádok kiállni magamért, vagy másokért, és a szócsaták 98%-át én nyerem. xD Egyébként azokon amiket kaptam, többnyire elgondolkoztam. Van amiben eltér a véleményünk, ezért figyelmen kívül hagyom, de ha van amin javíthatok, azt megteszem.
11. Mikor szoktál írni?
Főként este. Vagyis éjjel. Hétköznap elég kritikus ez az időpont, mert van amikor fél 2-kor kapcsolom le a laptopot, és alig 6 óra múlva suli.. De nem bírok leállni. Ha olyan sokáig tudok írni, annak meg van az oka, és a gyümölcse is.
12. Mit gondolsz a blogodról?
Azt hogy jó. Se nem rossz, de nem is tökéletes. Minden szempontból van hova fejlődnie. De szerintem ilyen alapsztori még nem nagyon volt, már ha az orvosra gondolok. És úgy hiszem még egyszer sem laposodott el, mindig színvonalas, legalábbis igyekszem. Na de már túl sokat pofáztam, legyen elég ennyi. Főleg hogy Thomasnak se tetszik hogy ennyit beszélek..

 6. Tegyél fel 12 kérdést! 
1. Mi inspirált a jelenlegi blogodhoz?
2. Van olyan, amit már leírtál, és így utólag megbántad? Ha igen, mi az?
3. Van kedvenc blogod? Ha igen, melyik az és miért?
4. Ismered az én blogom? Ha igen, véleményeznéd? Illetve az egyik kérés azt követelné, hogy olvasd el az enyém. Szóval ha megtetted, írhatnál valamit:)
5. Te csináltad a designed?
6. Van blog trailered?
7. Ki csinálta a fejléced?
8. Van művészneved? Ha igen, miért az?
9. A blogodhoz összeségében, szerinted melyik zene illene hozzá a legjobban? (előadó és dalcím)
10. Jellemeznéd a főszereplőd?
11. Használsz gif-eket a részekben?
12. Mi a véleményed a saját blogodról?

7.  Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!

8. Cseréljetek linket!

9. Küld tovább 12 embernek a díjat!

-Jacey Alloray: Érted bolondulok
-Almási Viki: What do you mean?
-Ashley: I can't choose
-Marosi Imola: After We Break
-Ciara Coldman: Bérgyilkossal összezárva
-Palasti Tündi: A tanárom a párom
-Sz N és Cseperke K: Névtelenke
-Black Adry: Love Or Nothing?
-THGFan: Different Person
Sajnos ez csak 9 lett, de jelenleg nem olvasok többet. Ez persze nem konkrét sorrend, mindegyik egyformán tetszik, és fantasztikusak!:)

10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!



Nagyon szépen köszönöm még egyszer, hihetetlenül jól esett♥ Az általam díjazottaknak pedig gratulálok, mert az én figyelmem nem könnyű megfogni, de ezeket a blogokat imádom. És mindnek üzenem hogy sűrűbb részeket követelek!:D Legyetek jók továbbra is ha tudtok! Peace and love:
Lena xx.


2 megjegyzés:

  1. Drága Hanna, nagyon aranyos az a 9 dolog is, köszönöm ^^ ♡

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat! Így tovább! <3

    VálaszTörlés