2016. február 14., vasárnap

3. és 4. díjam

Sziasztok:)
Nagy örömmel látom, és tapasztalom, hogy tetszik a blogom a közönségnek, rendszeres olvasókat szereztem, és bombáztok a díjakkal. Egyet már régebben kaptam, csak kiment a fejemből, de így utólag is köszönöm a Lutte, kűzdj az álmokért blognak, és a Végzetesen beléd zúgva blognak.
Sajnos egyikőjük blogját sem olvasom, így most külső szemlélőként próbálok összeszedni pár dolgot róluk.
Angii blogja: (Lutte kűzdj az álmokért)
1. Letisztult, és szép
2. Imádom Holland Rodent, és ahogy a fejlécet elnézem, valószínűleg ő a főszereplő.
3. Ha már egyszer Holland.. akkor azt is megmerem kockáztatni hogy Dylan O'Brien is szerepet kapott benne. De nem biztos.
4. Az alapháttér a kezdetekben még nálam is jelen volt, imádom a madaras mintát. Lehet emlékeztek még.
5. Nem azt mondanám hogy kislányos.. Hanem sokkal inkább kifinomult és lágy érzést hordoz magában a blog összességében.

Brigi blogja: (Végzetesen beléd zúgva)
1. Az egész oldalt betöltő írások, nagyon részletes.
2. Magyar karakterek szerepelnek benne.
3. Megérzéseim szerint valamiféle gimis, szerelmes sztori.
4. Nekem a fejléc kicsit sok, talán ha kisebb lenne akkor nem szúrná ennyire az ember szemét.
5. Az írónő Romániából hozta létre a blogot.

Most kéne írni a saját blogomról. Hmm.. Elég sok mindent elmondtam már ezelőtt, de megpróbálok még pár új infóval szolgálni nektek.
- Mint azt már érezhetitek, nem sokára befejezésre kerül ez az évad.. Még pár rész és búcsút mondunk a karaktereknek egy kis időre.
- Erőst gondolkozok a második évadon, de még nem sok mindent határoztam el vele kapcsolatban, szóval várom az ötleteket, hogy mit olvasnátok szívesen.
- Nem rég új designet kapott a blog. Remélem tetszik az új fejléc, megszenvedtem vele:)
- Sokan írjátok hogy kevés példányszámban, de meg kéne próbálni kiadni könyvben. Ezen is gondolkoztam. Nagyon köszönöm a biztató szavakat, de ebben nem vagyok biztos, hogy megállná a helyét. Ha meg idővel mégis, elég sok változást kellene végre hajtanom a kezdeti megfogalmazásokon.
-Ha befejezem ezt a blogot, és még nem indul a második évad, azalatt sem kell az írásaim nélkül maradnotok.
*REKLÁM HELYE*
Hamarosan indul az új Andy Biersack fanfiction-öm. Sokan valószínűleg nem ismeritek, de ez nem lényeges. Nem a konkrét életéről fog szólni, csak a karakter kölcsönzi a külsejét.
Lényegében a történet egy bérgyilkos szervezet körül fog forogni, ahol a főszereplő lány dolgozik, Angel. Az ő barátja és titkos szerelme Christian, ami csak olyan szempontból érdekes most, hogy Evan Peterstől kölcsönzi a külsejét. (Akinek nem esne le, ugyanaz lesz, mint ebben a blogban Tyler.) Andy úgy kerül a képbe, hogy egy kis zöldfülűként csöppent a csapatba, és Angelt nevezik ki hogy képezze profi gyilkossá. Természetesen mint várható, elég közel fognak kerülni egymáshoz, de ez nem jelenti a tökéletes és gondtalan életet. Majd meglátjátok. Remélem csináltam hozzá egy kis kedvet, már ha egyáltalán tetszett a maffiás szókincsem ebben a blogban.
 
 És akkor jöjjenek a neked feltett kérdések:
1. Miért blogolsz?
- Mert csak úgy tudom elviselni ezt a szerintem szar világot, ha elmenekülhetek a fantáziámba.
2. Hány éves korod óta blogolsz/írsz történeteket?
- Azt hiszem 13 éves korom óta.
3. A blog amit jelenleg írsz (ha többet, akkor azoknak is) mennyire van valóság alapja? Mennyire kapcsolódik a te életedhez?
- Valóságalapja? Semmi. Eleve csak annyi hogy shippelem Stydiat (Teen Wolf fanok értik), és még annyi lehet benne, hogy én is szeretnék egy olyan fiút mint Thomas. Aki ennyi mindent megtesz azért, akit szeret. Számomra tökéletes. Hisz én kreáltam.
4. Miből merítesz ihletet?
- Ha elfogyok az ihletekből, megnézek egy romantikus filmet, vagy egy Teen Wolf részt. Vagy csak kimegyek egy forgalmas helyre, és figyelem az embereket, hátha megihletnek.
5. Mi szeretnél lenni ha "nagy leszel"? Szeretnél komolyabban foglalkozni az írással?
- Mindenképp szeretnék vele foglalkozni, de úgy vagyok vele, hogy erre nem lehet jövőt építeni. Az írói pályában semmi sem biztos. Nem garantált a siker, ezért sem érdemes mindent felpakolni rá.
 6. Aktívan blogolsz,vagy csak úgy hébe-hóba,amikor eszedbe jut?
- Aktívan. Szinte minden nap. Egy szar sulis nap után jó végre haza jönni, levezetni a feszültséget, és olyan helyzetekbe képzelni magad a történet segítségével, amiben igazán jól érzed magad. Teljesen kikapcsolok.
7. .Milyen zenét szeretsz? Kedvenc bandád/énekesed?
- Nagyon nagyon rajongója vagyok a rock zenének. Élek halok érte. De emellett még a fő stílus irányzat amit követek, és nem csak zenében, az az Indie. Kedvenceim, akikről mindenképp szót ejtenék a következőek: Black Veil Brides, Arctic Monkeys, Nirvana, The Neighbourhood, My Chemical Romance
8. Ha tehetnéd,milyen színűre festenéd be a hajad?
- Vörös. De nem az a róka vörös, hanem kicsit inkább rubint vörös. Ahogy Tamarát képzeltem el. Minden álmom, és évek óta fűzöm anyámékat ezzel kapcsolatban.
 
Na, ennyi lett volna. Most nekem kéne kérdéseket feltenni, és díjazottakat hirdetni, de nem fogom megtenni. Már sokszor elmondtam, hogy nem olvasok blogokat, amiket viszont mégis, nem rég díjaztam. Szóval szerintem felesleges lenne. Na mindegy, ez vagyok én, aki semmit sem úgy csinál mint ahogy kéne:D
Ha bármi megjegyzésetek, véleményetek, ötletetek, tanácsotok van, továbbra is szeretettel várom. Iratkozz fel, vagy csak kommentelj. További szép napot/estét, imádás, puszi mindenkinek! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése